Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΡΑΚΟΣΥΛΛΕΚΤΗΣ



Σαν καλός ρακοσυλλέκτης
η δουλειά μου . να σκαλίζω τα σκουπίδια       
ψάχνω ρούχα που φοριούνται
παίρνω πίνακες βιβλία και παιχνίδια ,

αντικείμενα που ίσως
ήταν κάποτε μεγάλης σημασίας
καταλήξανε σ''εμένα
έναν άνθρωπο ελάχιστης αξίας .

Εχω  πράγματα που βρήκα στ' απορρίματα
με ανάμεικτα του κόσμου συναισθήματα ,
από κάποιους που μισήσανε και βλάψανε
μέχρι εκείνους   που αγαπήσανε και κλάψανε ,

μέχρι εκείνους  που αγαπήσανε και κλάψανε
επειδή σαν τα σκουπίδια τους πετάξανε .

Σαν καλός ρακοσυλλέκτης
τέτοια ήταν η απόφαση της μοίρας
από κάδους των αχρήστων
εκτιμήθηκε ο δικός μου χαρακτήρας ,

χαρακτήρας που πονάει
 

για ένα πρόσωπο μεγάλης σημασίας
για το πρόσωπο που ήμουν
αντικείμενο ελάχιστης αξίας .

Γιώργος Κουκάς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου