Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΜΟΥ ΚΟΣΜΟ

Μέσα στον τρελό μου κόσμο
πέρασες και στάθηκες
μιά πολύ μεγάλη έλξη είπες πως αισθάνθηκες

κι΄΄οσο η ανάσα σου φυσούσε
ζέφυρο στα χείλη μου
ξαναφάνηκε απ'την στάχτη , στην καρδιά μιά πύλη μου .

Μέσα στον τρελό μου κόσμο
νύχτα εμφανίστηκες
έλεγες ότι με θέλεις  κι'ότι συγκινήθηκες ,

άλλη μία νύχτα μόνο
τήρηησες τον λόγο σου
και μετά για κάποιον άλλον , άφησες τον Γιώργο σου .

Πλήγωσε το πρόσωπο μου
άσχημα το βλέμμα σου
μιά αλήθεια που πονάει το μεγάλο ψέμα σου ,

μέσα στον τρελό μου κόσμο
δρόσισες τα χείλη μου
όμως μιά  δική σου ύλη  ξανακαίει μιά πύλη μου .

Μες τον κόσμο μου μαζί σου
κάπως έτσι ένιωθα
τώρα που σου περιγράφω , καίγομαι υπέροχα ,

μες τον κόσμο τον δικό σου
τύψεις μην αισθάνεσαι ,
ίσως είναι για καλό μας που δεν με χρειάζεσαι...


Γιώργος Κουκάς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου