Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

ΣΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΣΟΥ


Το σεντόνι απ'το κορμί σου
στην πλευρά την σκοτεινή σου
έστρωσα σε μιά γωνιά

μιά κιθάρα έχω στο χέρι
κι'εχω βάλει ένα πανέρι
να μου ρίξεις δυό φιλιά

στην πλευρά την σκοτεινή σου
σ΄εναν τοίχο στην ψυχή σου
κόλλησα χαρτί λευκό

γράφω πάνω τ'ονομα μου
ένα τηλεφώνημα μου
κι'ενα σκέτο σ'αγαπώ

ΣΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΑΜΟ
Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΗ ΟΡΓΑΣΜΟ ΣΟΥ
ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ

Στην πλευρά την σκοτεινή σου
την οδό της λογικής σου
ψάχνω σ'ολα τα στενά

ψόφιους έρωτες πατάω
κι'οσα όνειρα γυρνάω
δεν την βρίσκω πουθενά

μες τα δάκρυα κυλιέμαι
σε πληγές περιπλανιέμαι
και φωνάζω ν'ακουστώ

την χωμένη λογική σου
την καρδιά και την ψυχή σου
άνοιξε μου να την βρώ

ΣΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΑΜΟ
Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΗ ΟΡΓΑΣΜΟ ΣΟΥ
ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ

Κουκάς Γιώργος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου