Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

ΠΑΡΑΛΗΠΤΕΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ

Τα τελευταία σου φιλιά
θρύψαλλα πάνω στα σκαλιά σου με σκορπίσανε
ήταν τα λόγια σου θηλιά
δεμένα γύρω απ 'τον λαιμό μου και με πνίξανε

την πόρτα μου΄ κλεισες βαριά
κομμάτια μου' κανες καρδιά και συναισθήματα
τα μάτια σου κι' αν δε με δουν
θα κάτσω εδώ να με πατούν δικά σου βήματα.

ρεφραιν

βαριά την πόρτα , μου την έκλεισες κατάματα
κι'ειμαι θαμμένος μ'αποτσίγαρα και γράμματα
κ 'εμεινα κάτω απ 'τους φακέλους σου με χώματα
να με πατάνε παραλήπτες και ονόματα


Τα τελευταία σου φιλιά
και την μιλιά και την ανάσα μου την κόψανε
και η ψυχή σταλιά σταλιά ,
στράγγιξε πάνω στα σκαλιά σου και ματώσανε


την πόρτα μου'κλεισες βαριά
κομμάτια μου 'κανες καρδιά και συναισθήματα
τα μάτια σου κι'αν δε με δουν
θα κάτσω εδώ να με πατούν δικά σου βήματα.

Κουκάς Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου