Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

"ΑΠΑΛΑ"

Μέχρι χθες μου φιλούσες τα χείλη,
τώρα θες μόνο να' μαστε φίλοι
απαλά το κορόιδο πιάνομαι
και στο τέλος μου λες να μην χάνομαι,
και στο τέλος μου λες να μην χάνομαι
απαλά τι κορόιδο πιάνομαι.

Μέχρι χθες μου φιλούσες τα χείλη,
τώρα θες μόνο να' μαστε φίλοι
στην ψυχή μου τα λόγια μου ασήκωτα
που για εσένα δεν τρέχει και τίποτα,
που για εσένα δεν τρέχει και τίποτα
στην ψυχή μου τα λόγια μου ασήκωτα .

Ή Βάστα με κι'αγάπα με ή άντε και παράτα με
δεν βρίσκω μέση λύση,
σε μιά χαζή παράσταση βρες άλλη συμπαράσταση
να σου την αναλύσει.

Μέχρι χθες μου φιλούσες τα χείλη,
τώρα θες μόνο να' μαστε φίλοι
απαλά να πεθαίνω στο τώρα σου
έτσι απλά να περάσεις την ώρα σου,
έτσι απλά να περάσεις την ώρα σου
απαλά να πεθαίνω στο τώρα σου .

Γιώργος Κουκάς.

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως όταν γράφεις...ΓΡΑΦΕΙΣ!!
    Τί κάνεις; Πώς περνάς;
    {Καθυστερημένο σχόλιο του Δημήτρη Δούκα απ'το Μ.Πολ/νείο "επί Γαλάνης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή