Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

ΜΙΑ ΠΑΠΙΑ...

Είχα έναν φίλο μια φορά
όπου κι'αν πήγαινα ,παντού μ'ακολουθούσε
αντί για χέρια είχε φτερά
κι'ο κόσμος ένιωθε χαρά σαν του μιλούσε .

Είχα έναν φίλο μια φορά
που αν του' δινα ξερό ψωμί το εκτιμούσε
κι'όσο τραβούσαμε κουπί 
δεν του ήταν κόπος να μου πει πως μ'αγαπούσε,
κόπος δεν του ήτανε να πει πως μ'αγαπούσε .

Μία φορά κι'έναν καιρό είχα έναν φίλο .
φίλε μου εκεί στον ουρανό
φρέσκο σιτάρι και νερό πως να σου στείλω ,

φίλε μου εκεί στον ουρανό
φρέσκο σιτάρι και νερό πως να σου στείλω ,
μία φορά κι'έναν καιρό είχα έναν φίλο .

Είχα έναν φίλο μια φορά
μήπως και φύγω μακριά του ανησυχούσε ,
με το φτωχό του το μυαλό έβρισκε τρόπους να γελώ
και όσο ήταν στην ζωή για εμένα ζούσε ,
και όσο ήταν στην ζωή για εμένα ζούσε .

Γιώργος Κουκάς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου